:: One Night in Bangkok ::

lördag, januari 28, 2006

Sjalv ar baste drang

Sitter pa internetstallet och har precis bokat - eller forsokt boka - flygbiljetter till forst Bangkok och sedan vidare till Chiang Mai. Naturligtvis avbrots bokningen nar jag KANSKE har betalat, sa nu tycker Air Asia att jag ska vanta och se om det dyker upp en e-biljett i min Gmail. Annars kanske jag far overnatta pa Bangkoks flygplats á la Tom Hanks. Blir helt vansinnig - oproportionerligt - pa att sana har saker strular till sig. Nar jag skulle skriva ut den forsta biljetten, fran Samui till B-kok, sa var min dator den enda pa hela internetstallet som INTE var uppkopplad till skrivaren och jag fick panik, igen. Nu loste just det sig ganska smidigt, men min frustration hanger kvar.

Vi ska i alla fall dela pa oss, Andy och jag, en liten stund. Ingen schism eller sa, vi har lite olika agendor bara, och det har blivit dags att ta hansyn till det. A. ska sola i nagon vecka, jag ska ta nagon kurs och fika jattelange varje dag i Chiang Mai. Nagon sorts retreat. Att resa tva tillsammans ar valdigt roligt pa manga satt, men nagon retreat ar det inte. Jag flyger pa mandag morgon.