:: One Night in Bangkok ::

torsdag, januari 26, 2006

Aaah... Lamai beach

Dagens ovningar innefattar att luta sig tillbaka och lukta pa blommorna. Sa har ser varan strand pa Koh Samui - Lamai - ut.

I morse gick vi faktiskt ut och kopte frukostbrod som vi sedan at i lugnet pa vart hotell. Forsta gangen tror jag. Annars har vi atit pa fik och olika syltor varenda dag. Vilket blir typ 48 ganger. Om vi sager att vi atit lika manga luncher och middagar ute blir det cirka 150 restaurangbesok i rad. Inte utan att man langtar efter lite hemlagat.

1 Comments:

  • Hej Gamla Puttare!

    Läste ett resturang-orienterat inlägg från er. 150 restaurangbesök är ingenting. Själv har jag ätit mig igenom minst 870 luncher på Edsbacka! Sedan synen och prostatan blivit sämre håller jag mig gärna kring banan, ibland medhavt, en råbiff eller en liten lax. Men märk väl: siffran 150 är INGENTING!

    /Sven T

    By Anonymous Anonym, at torsdag, januari 26, 2006 11:33:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home