:: One Night in Bangkok ::

onsdag, januari 25, 2006

Klassiskt strandmisstag...

... ar att efter att ha bleknat ganska mycket sedan sist man solade, dvs pa Koh Chang, fa lite panik efter en dags regn och tanka "jevlar, jag kommer komma hem till Sweden alldeles vit" och sedan nar det slutar regna och blir bara lite mulet knalla ned till beachen, sans solskyddsfaktor naturligtvis, och steka lite... Ajaj. Naja, nu later det kanske varre an det faktiskt ar, men jag har som mal i livet att aldrig branna mig, sa att jag far behalla mitt ungdomliga utseende sa lange det bara mojligt ar. Dvs ungefar till for tva ar sedan i fredags...

Det ar bisarrt hur mycket roligare det blir pa en strandort nar det inte oser ned.

Laser just nu:
Into the wild, Jon Krakauer. Om en kille som fick Thoreau-fnatt och knallade in i Alaskas vildmark med ungefar 10 kilo ris och en machete. Sann historia.

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home