:: One Night in Bangkok ::

måndag, januari 30, 2006

Till norra territoriet

Kom till Chiang Mai i eftermiddags, checkade promptly in pa Your House Guest House, och tog sedan till gatorna med upptackarlust och lite knorrande hunger. Kopte Nancy Chandlers Chiang Mai-karta, och har maste jag verkligen betona att min karlek till Bangkok har en del att gora med hennes fantastiska karta over den staden, och jag forvantar mig nu, tack vare N.C., en likartad foralskelse har. Synd att det bara forblir en vacker drom att hon gor en stockholmskarta.

Imorgon hyr jag moppe och aker till golfbanan en svang, ska reka runt utanfor murarna hela dagen sen tror jag. Utan Andrea... Ensam... Och stark! ; )

7 Comments:

  • hej babe, hoppas att NC delivers the goods som hon gjorde i BKK. Jag har flyttat fran Galna Lamai till somniga Mae Nam i norr. Pa 4 timmar pa stranden var det tva (TVA!) forsaljare som gick forbi. Pa Lamai hade det var 22 och ALLA hade tjatat... Jag bloggar imorgon, idag orkar jag inte ens logga in...

    /Andrea

    By Anonymous Anonym, at måndag, januari 30, 2006 3:42:00 em  

  • Hej!

    Det gjorde ont när jag kissade under hela helgen, men nu är jag okej.

    Eller "på banan igen" - så att säga.

    Bästa hälsningar,
    Sven T

    By Anonymous Anonym, at måndag, januari 30, 2006 8:52:00 em  

  • tja martin

    hmm..hur känns det att vara själv nu....?

    Linda säger "hej" (till båda...bakom ryggen på mig just nu)...men eftersom jag minns Martins hund Gilda (Golden Retriever som fällde hår som fasen i Martins mammas oranga Opel Rekord med just det...SVART klädsel....så är jag på något sätt berättigad att fråga Martin FÖRST:)!)

    Kram/Filip

    By Anonymous Anonym, at måndag, januari 30, 2006 8:55:00 em  

  • Mmm... Opel Rekord 1900. Harliga minnen.

    Kanns bra att vara sjalv, men lite ensamt forstas. Ser till att var sysselsatt forstas. Finns enormt mycket att gora har i CM, haller fortfarande pa och sallar i utbudet innan jag bestammer mig for hur jag ska lagga upp en aktivitetsstinn vardag har.

    By Blogger Martin, at tisdag, januari 31, 2006 10:37:00 fm  

  • Jag da, Filip, undrar du inte hur jag har det i min ensamhet... Snyft!

    Joda, tack, ganska bra. Lite svarare ar underhalla sig sjalv ar det ju nar man bara ligger pa stranden och steker. Idag har jag:
    Last, atit, last,atit, sovit, klappat en katt.

    By Blogger Andrea, at tisdag, januari 31, 2006 11:11:00 fm  

  • Vilken harlig dag, alskling. Jag ar alldeles for busy. ; )

    By Blogger Martin, at tisdag, januari 31, 2006 11:27:00 fm  

  • Martin myntade begreppet "aktivitetsstinn". Kan tolkas som "energidäst".
    /Filip

    By Anonymous Anonym, at torsdag, februari 02, 2006 10:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home