:: One Night in Bangkok ::

onsdag, januari 04, 2006

Bildextra fran Kambodja - inte

Tyvarr verkar det helt kort, i alla fall just pa det har stallet, att fa upp bilder pa bloggen. Trist for er, som inte far se bild pa, ja allt fran en bat till var frukost idag. Det ar bara att beklaga.

Fick massage idag pa Seeing Hands. Shiatsu av synskadade kambodjaner. Massagetjejen fragade forst om jag hade nagra sarskilda problem, pa vilket jag lite vagt svarade rygg och nacke. Det ledde, tror jag iallafall, till en hel timmes massage av sagda delar. Plus lite ben. Andra manniskor fick helt klart massage pa framsidan, men inte jag. Sa nu har jag varldens mest avslappnade rygg! Det var otroligt skont, nastan battre an thaimassage faktiskt. Seeing Hands finns i Phnom Phen oxa, sa om nagra dagar kan jag spendera hela 4 dollar pa en ny massage. Jag alskar Asien!

Sedan lag vi lite pa stranden, det blir sista dagen pa ett tag. Vi tanker aka till PP imorgon redan, tyvarr blir det nog en lite snabb rundtur i Kambodja.

2 Comments:

  • Åh, en massage är precis vad jag behöver nu i bokslutstider :-)

    Allt väl i Östersund, hade det toppen på nyår då bl a familjen Olsson gästade oss. I & E trivdes som vanligt ihop. Och jag fick spela Risk!

    Kramar, Jessica

    By Anonymous Anonym, at onsdag, januari 04, 2006 8:46:00 em  

  • Jag har investerat i räntebärande papper idag och faxar gärna över prospektet. Vad har Kampuchea för landsnummer?

    I övrigt: Ryggen är bättre och jag har provputtat i förmiddags.

    /Sven

    By Anonymous Anonym, at fredag, januari 06, 2006 3:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home