:: One Night in Bangkok ::

lördag, december 31, 2005

Nedrakningen till 2006

Helt sjukt att det snart ar nytt ar. Underbart dock att jag ar i Thailand och inte behover frysa rumpan av mig ute i Stockholmsnatten. Vi har inga storre planer, ska nog ata skaldjur (duh..) och barhoppa lite pa stranden. Forhoppningsvis blir det i alla fall ett litet fyrverkeri, thailandarna verkar ta chansen till party, trots att det inte ar deras eget nyar (infaller i april tror jag, det blir ar 2459 iar...). Vilket kommer innebara mycket HOG musik och tydligen gratis mat. Alldeles nyss nar jag lamnade en tupplurande M till sitt ode och gick for att maila, fick jag ett grillspett av ganget som ager bungalowbyn "Free food! Big Party! New Year!". Trevligt.

2 Comments:

  • Det är minus 5 grader och några dm med snö. Rimfrosten finns på alla träd och Vättern ligger gråblå. Isen har lagt sig närmast land. Med denna stämningsfyllda beskrivning från det fagra Östergyllen vill vi önska er Gott Nytt År.
    Gerd och Tommy

    By Anonymous Anonym, at lördag, december 31, 2005 12:25:00 em  

  • Tackar tackar, stamningsfullt var ordet. Gott nytt ar tillbaka fran Martin och Andrea!

    By Blogger Martin, at söndag, januari 01, 2006 12:00:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home