:: One Night in Bangkok ::

söndag, januari 22, 2006

Backtracking till KL

Eftersom jag antligen hittat ett internetstalle som klarar av att plocka upp mina bilder till bloggen, passar jag pa att fylla igen nagra luckor fran tidigare i Malaysia.
Kan det bli mer turistigt? Underbart att posera med "tama" vilda faglar. Djurplageri? Jajamansan! Om det ser ut som om papegojan ar pa vag att gnaga pa M:s ora sa stammer det. Jag kunde inte halla i nan mer fagel eftersom ugglan var sa svartsjuk.

Hogwarths nasta for mig!

3 Comments:

  • Ha ha! Nog den coolaste uggla jag någonsin sett. Ser hur grym ut som helst. var det inte läskigt?

    //Undrar Sofia som har lite av fågelfobi…

    By Blogger Sofia, at måndag, januari 23, 2006 11:08:00 fm  

  • Hej resande!

    Om ugglan signalerar svartsjuka, kan det stävjas genom foderteknisk justering - det vill säga att ni ändrar kosthållningen hos fågeln!

    Lycka till med fåglarna!

    Jens Wernberg
    Bromma Zoomarknad
    www.zoo-bromma.se

    By Anonymous Anonym, at måndag, januari 23, 2006 12:35:00 em  

  • Lite laskigt var det forst, fast ugglan verkade ratt nojd och lugn sa sedan gick det bra. Jag blev helt kar i den, visst ar den cool!

    By Blogger Andrea, at tisdag, januari 24, 2006 8:37:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home