:: One Night in Bangkok ::

torsdag, februari 02, 2006

Mitt lilla paradis

Idag nar jag vaknade till en bla himmel igen, efter en dags regn, kastade jag mig ut med kameran for att foreviga Mae Nam for er skull. For hade jag haft en dollar for varje gang jag tankt "asch det dar platar jag imorgon" och imorgon visat sig vara mulen/regnig/bade och, ja, da skulle jag ha ... sakert fem dollar. HUR som helst. Ovan ar min utsikt nar jag klivit de fem metrarna ned till stranden: Koh Phangan. Antagligen sa nara jag kommer komma pa den har resan, har liksom inte umph att ta mig dit.


Har ar stranden, Mae Nam. Inte sa bred som ni ser, men mycket tropisk anda. Just nu ar den lite skrapig eftersom Samui utstod en storm for nan manad med sa stora vagor att vissa beach bungalows for offer for dem.

Lite morkt, sorry, men har ar min bungalows veranda. Ni skymtar havet hoppas jag. Min digitalkamera ar inte varldsbast pa att fota morkt/tokljust. Har sitter jag och luktar pa blommorna mest hela tiden, om jag inte ar pa stranden.