:: One Night in Bangkok ::

tisdag, december 27, 2005

Jag ar suk...

Jovisst, vi ar fortfarande forkylda. I alla fall jag. Det suger ratt sa jvla mycket nar det ar 30 grader varmt, solen gassar, stranden lockar och bungalowen ar som en bastu. Dessutom kanns det som om varmen gor att slemmet i huvet bara vaxer och vaxer.

Men det ar fint har, Martin var lite val neggo tycker jag. Tror att fyllot var en oneoff och "tack sa mycket"-tjejen lagade gott kaffe! Ikvall kakade vi billigt och roade oss pa klassiskt backpackervis, med att kombinera middag med att titta pa piratkopierad film. "Flightplan". Filmen var kass men jag blev nostalgisk, precis sa tillbringade jag vanligtvis mina kvallar nar jag reste sjalv i Asien. Eller nastan overallt for den delen. Nu nar jag reser som penningastinnt par sa blir det forstas tv-tittandet pa rummet istallet...

Naja, sa blir det inte i var nya risiga bungalow. En san dar som har en miljon hal som diverse kryp och annat kan ta sig in i. Tack och lov for myggnat. Och Martin forstas! Nu slipper jag sla ihjal dom sjalv. Dessutom kommer vi tydligen vackas imorgon bitti av ett gang apor som kommer forbi och hoppar just pa vart tak. Vi bor namligen cirka 1 meter fran djungeln. Ungefar mitt emellan turisttrasket och Djungelboken kan man saga.

2 Comments:

  • Bra saker att göra när man är sjuk: BLOGGA! Jag vill verkligen inte stressa dig men typ 70 000 läsare av Amelia förväntar sig nog ett något mer fräscht inlägg än det som råder på tantoris.

    Grattis igen!

    By Blogger Hannah, at tisdag, december 27, 2005 8:43:00 em  

  • Ja, men eventuella gaster pa Tant Doris hittar ju forhoppningsvis hit! Och har ar det ju frascht eller hur!

    Har dessutom alltid kant att styrkan med Tant Doris ar min kritiska tv-bevakning och den ar ju lite svar att gora fran Asien. ;-)

    By Blogger Andrea, at onsdag, december 28, 2005 2:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home