:: One Night in Bangkok ::

tisdag, februari 07, 2006

Bloggen ar hackad!

Trodde jag nar jag gick in idag. Sa var det ju inte, men mysko var det att inlagg var borta... Fast det var ju bara Andy. Far vi hoppas.

Antradde en ny bana idag: Tai Chi med Master Joe. Jag ska ga i tio dagar dar. Tillsammans med tennislektionerna med Mr Noi tanker jag bli grymt fit och fridfull nu.

Och Chiang Mai ar verkligen jatteskont. Det ar inte lika mycket turismhysteri som pa manga andra stallen, man far se till att roa sig sjalv. Med sport eller sprak eller musik eller vad man nu gillar. Och det ar billigt. Ett problem ar trafiken, man tvingas ofta in pa nan enkelriktad gata som man sen inte slipper ut fran, sen maste man korsa vallgraven eller floden och sa ar man plotsligt pa helt fel sida stan. Kanns som ett gigantiskt dataspel... Men det ar en ytlig invandning. Vardagen har ar grymt latt att uppskatta och njuta av. Sa vi ar nog kvar har i ett par veckor till. (Andy tar nog nagra dagsturer, jag stannar och gor tai chi.)

Kopte en golfklubba idag ocksa... Sa jag slipper hyra nar jag aker till rangen. En mycket sliten begagnad Hogan-sjua fran kanske 80-talet. 150 baht. Thing of beauty.

2 Comments:

  • Tja Martin!
    Efter jobbet idag besökte jag Pejje,som ville att jag de kommande 27 dagarna då och då ska vattna hans blommor! Imorgon den 8 febr.kl. 14.00 lokal tid flyger Pejje och Ejje med Thai Air åt Ert håll! Kanske Ni kan ha en mötes-plats nånstans där borta?/ Anders G

    By Anonymous Anonym, at onsdag, februari 08, 2006 12:53:00 fm  

  • Roligt at hora fran dig, farbror! Hoppas allt ar bra med dig. Och bra att du tar hand om pappas blommor. Jag forsoker na honom pa mobil.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, februari 08, 2006 3:15:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home