:: One Night in Bangkok ::

lördag, februari 18, 2006

Separationsangest

Nu ar det bara 2 1/2 dag kvar tills vi lamnar CM. Med tanke pa att det ar lika mycket som vi spenderade i tex Georgetown, sa borde det ju inte vara ett problem. Men efter sa lange pa ett stalle, tva veckor i dag for mig, sa blir det hemma. Man hinner ju bo in sig, hitta "sina" stallen, hitta nya stallen, atervanda till de gamla stallena. Sa nu ar jag i full nostalgi-mode.

"Kommer du ihag nar vi at lunch dar?"
"Har korde vi moppe den dar tredje dagen."
"Det har blir sista gangen vi gor det har!"

Lite trottsamt eller hur? Sarskilt som jag efter fem minuter borta fran stallet ifraga inte tanker pa det langre. Och det ar ju positivt i alla fall, jag ar bara nostalgisk pa plats. Kanns dock ganska konstigt att vi har ett helt land kvar att uppleva, Laos. Vi kommer ju bara hinna med lite grann, 8-9 dagar, men anda. Jag har borjat varva ned infor hemresan nu. Men det sags att Laos ar mest relaxat i sydostasien, sa det kanske kommer passa oss utmarkt, vem vet?

5 Comments:

  • Laos ska iallafall vara toppen enligt Anton och Anna.
    Ett tips verkar vara att åka nerför den stora floden, flytandes på traktordäck med en hink öl med sig.
    Låter soft tycker jag.

    Förresten missar ni min fölsedagstårta på onsdag.
    Men jag kan spara två bitar till ni kommer hem... :-)

    By Blogger Måns, at lördag, februari 18, 2006 5:38:00 em  

  • Jo, de dar traktorhjulen har vi hort mycket om. Tyvarr flyter de fram i det sodra Laos och dit hinner inte vi. Nasta gang.

    Ja, spara tartbitarna. Garna i frysen. Forlat att vi glomde gratta, jag sa till Martin varje dag innan fredag "pa fredag fyller Mans ar" och sa helt plotsligt sa ar det sondag.

    By Blogger Andrea, at söndag, februari 19, 2006 4:02:00 em  

  • GRATTIS MANS!
    Forlat att vi glomde, som sagt.
    28 nu? Gary Oldman pa nya bilden?

    By Blogger Martin, at söndag, februari 19, 2006 4:07:00 em  

  • Det är jättelugnt.
    Tack ändå, båda!

    Bilden togs som byline till min första tvkrönika. Och då tyckte jag att det passade bättre med Gary Oldman än mig själv...

    Och var bara lugna, ni ska få ordentligt med tårta när ni kommer hem. Speciellt du Martin, så effekten av dina tennislektioner snart är ersatt med ett gott lass grädde.
    Hihi.

    By Blogger Måns, at söndag, februari 19, 2006 9:43:00 em  

  • Och ja.
    28 bast.
    And counting.
    Nu är jag äldre än H.
    Hon fyller som bekant bara 27...

    By Blogger Måns, at söndag, februari 19, 2006 9:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home