:: One Night in Bangkok ::

onsdag, december 14, 2005

Vi har flyttat pa oss

Idag kom vi till Hua Hin. Thailands Mallorca. Tjo och tjim och hogst fluktuerande prissattning fran gata till gata.

Lite resume: I mandags spelade jag golf, 18 hal pa The Unico i Bangkok. Banan var halvkass, men det var nice att den lag sa nara stan. Jag kan forstas ljuga ihop vad som helst om min egen prestation men nojer mig med att saga att jag regerade fran tee. Scoren var samre. Ljuvliga caddien "Aaaaa", en tvarhand hog, lyste upp hela eftermiddagen. Dock: vad ar det med golfrundor utomlands -- alla ska bjuda varandra (inkl caddies) pa lask, ol och iste varannat hal. Eller kanske en macka? NEJ, spela golf! Inte ga pa tebjudning! Hit the ball!

Vi planerar en stor blogg-dag imorgon, med fina bilder och mer.
Hej sa lange!