:: One Night in Bangkok ::

söndag, december 11, 2005

Foton kommer!

Vi ska absolut lagga in foton, vi har bara varit lite oplanerade och bloggat utan kameran pa plats eller USB-sladden. Men det kommer!

Lordagen blev oxa spackad. Vi tog Skytrain till Chatuchak Weekend Market och spenderade 5 timmar dar. Jag hade varit dar forut men inte Martin och med tanke pa hans nuvarande tillstand av fullstandig shoppingmani, sa var han som a kid in a candy store. Vi vandrade gangar upp och gangar ner i jakt pa badshorts och solbrillor. Till slut smittades aven jag och slog till pa inte mindre and TVA par sandaler, hade insett att flipflops och ga hela dagen inte gar ihop. Och att mina flipflops fran Sydafrika sett battre dagar. Sedan blev det ett par schyssta Chanelsolbrillor oxa. M hittade Oakley kopior, sa nu ser han ut som varsta extremsportaren. Mycket komiskt.

Tog taget tillbaka till stan och hamtade M:s riktiga glasogen, alltsa sana man ser battre med. Han var mycket nojd, och de ar verkligen snygga. For endast 750 kronor... Jag ska kopa ett par pa hemresan, har ju blivit sa till aren att det ar dags aven for mig.

Sedan tog vi samma schyssta khlong-bat till Khao San Road. En khlong ar en kanal, det gar ett antal genom Bangkok och pa vissa gar det bat-bussar. I en stad med konstant trafikstockning ar det skont att susa fram pa floden. Dar motte vi upp med Irish Joe igen och hade en lite lugnare kvall an pa fredagen, han skulle upp tidigt och flyga till Hongkong och vi var ratt sa bakis. Foton kommer!

1 Comments:

  • Jag är impad av er shoppingtakt. Jag är också impad av att Khao San Rd har en sajt!!! Att döma av ert tempo tror jag att det är dags för thaimassage snart. Åk till Wat Po med er!
    Kram.

    By Anonymous Anonym, at måndag, december 12, 2005 10:42:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home